Set indefra kurser

Højskolekursus set indefra

Oplev verden gennem lokale øjne med højskolekurser i udlandet

På Anna’s Højskole tilbyder vi en række unikke højskolekurser under temaet “Verden set indefra”, hvor du får mulighed for at opleve en ny kultur, land og folk tæt på. Disse kurser er mere end blot rejser – de er dybdegående oplevelser, hvor du kommer bag kulisserne og får indsigt i, hvordan lokale lever, tænker og skaber deres hverdag.

Uanset om det er i de dramatiske landskaber i Skotland, de farverige markeder i Vietnam, eller de solbeskinnede vinmarker på Mallorca, vil du få en autentisk oplevelse, der går ud over det typiske. Vi samarbejder med lokale eksperter og guider, der inviterer dig ind i deres verden, så du kan opleve landet set indefra.

Hvert kursus er designet til at give dig et dybtgående indblik i destinationens kultur, natur og livsstil, og du vil opleve, hvordan lokale traditioner og historie former det daglige liv. Gennem vandringer, madlavning, kulturoplevelser og dialoger får du en unik mulighed for at komme tættere på de mennesker og steder, du besøger.

Tag med på en rejse, hvor du ikke bare ser verden, men oplever den indefra.

Billeder fra "Set indefra" kurser