Højskole i Vietnam

Se vores kurser i Vietnam

Vietnam er et populært rejsemål og ikke uden grund. Befolkningen er utrolig imødekommende og venlige. Landet er eksotisk og meget smukt. Der er lidt for enhver smag.

Hos Annas Højskole i Vietnam fordyber vi os i et område. Det betyder, at du kun behøver at pakke kufferten ud én gang.

Vi har valgt at lægge højskolen i Vietnams drøn charmerende hovedstad Hanoi. Det er en by, der emmer af historie og kultur.  Så med udgangspunkt i den charmerende Hanoi og menneskene her, lærer vi om Vietnams historie og kultur. Vi møder både interessante vietnamesere men også danskere, der bor i Hanoi.

På højskolen starter vi nogle af dagene med at lave morgengymnastik i den nærliggende park – ligesom vietnameserne. Og efter vores morgenmad vil der være fællessang, samlinger og foredrag, når vi da ikke lige er ude på ture.

Højskolen ligger i et hyggeligt område af Hanoi og hotellet, vi bruger som højskole, er en oase i den til tider hektiske by. På hotellet er der både foredragsrum, spa-område og tagtereasse med swimmingpool

Ud over vores faste program sørger vi for, at der bliver tid til at holde lidt fri fra højskolen. Her kan man udforske Hanoi og omegn på egen hånd og i eget tempo.

Der vil være mulighed for at forlænge rejsen, hvis I ønsker at rejse lidt rundt for jer selv, efter vores højskoleophold.

Vi glæder os til at tage jer med på højskole i vores del af Vietnam og vise jer “Vietnam set indefra”.

Kurser i Vietnam

Se kurser i Vietnam