Højskole i Andalusien

Se vores kurser i Andalusien

Vores højskole i Andalusien ligger i  bjergbyen Gaucin, halvanden times kørsel vest for Malaga:  Det er en stille og lille bjerglandsby – Gaucin –  ca. 90 minutters kørsel fra Malaga og mod Gibraltar. Her har vi et skønt stort hus med 9 lejligheder, og det er her,  alle vores aktiviteter foregår. Derudover har vi et ekstra hus med skøn udsigt ca. 100 meter fra vores hovedhus. I alt  har vi plads til ca. 25 kursister. Højskolen har pool og tagterrasse og en fantastisk udsigt over kysten, Middelhavet og helt til Afrikas kyst.

I Gaucin har vi følgende kurser: “Strik i Andalusien” ( det slår vi op ved behov skriv derfor på info@annashojskole.dk , hvis du gerne vil med os til Andalusien for at strikke med Annette Danielsen)  + “Vandring, Mad og Selvforkælelse”.

Du ønskes god fornøjelse med at studere vores kurser i Andalusien.

Billeder fra Andalusien Højskole