Se vores kurser på Mallorca

Vi har nu lavet højskole på Mallorca siden 2017  og små 800 kursister har allerede være afsted med os. Vi åbner op for sæssonen i april og slutter den i oktober. Vi laver ikke højskole dernede i sommermånederne, da vejret simpelthen er for varmt til os.

Det er lidt forskelligt hvem vi møder på Mallorca. Det kan være restauratør Helle Alexandersen,  vinbonde Søren Svenningsen, relativ ny-tilflytter  Arina Richter, galleristerne Jakob og Patricia Asbæk og mange af de andre spændende danskere, vi har lært at kende på Mallorca. I april og september/oktober har vi også  kurser med Anne Hjernøe, hvor vi laver spansk mad og vandrer i bjergene. Det kalder vi Mallorcas køkken og vandring. Du ønskes god fornøjelse med studering af vores program .

Billeder fra Mallorca Højskole

Vejret på Mallorca lige nu