Højskoleophold i Danmark og udlandet

Praktisk info vedrørende tilmelding

På Annas Højskole tilbyder vi pakkerejser med alt inklusiv jvf. program.

• Flybilletter tur/retur København- Hanoi*, 14 dages rejse med 11 overnatninger på højskolen samt en overnatning i Halong Bugten.
  • Dagsture, foredrag, busudflugter, 2 dages udflugt til Halong Bugten,  entréer og foredrag er inkluderet i prisen.
  • På rejsen til Vietnam Højskole  er der indlagt en hel fridag. Du får tips og tricks til, hvad du kan opleve, gode butikker at handle i mm.

Priser dækker ikke afbestillingsforsikring / rejseforsikring. Det skal du huske at bestille i forbindelse med tilmeldingen, hvis ikke du har en i forvejen.

1. Tilmelding

Tilmelding er bindende, og depositum tilbagebetales ikke i tilfælde af afbud fra kunden. Rejsedokumenter og billetter fremsendes elektronisk senest 4 uger før afrejse.

2. Betaling

Når du tilmelder dig, vil du modtage en bekræftelse. Derefter sender vi et kontonummer til indbetaling af depositum. Depositum udgør  3000 kr. I tilfælde, hvor flyselskabet kræver tidlig udstedelse af flybilletten, kan depositum være højere.  Depositum betales indenfor 8 dage. Restbeløbet for selve kurset betales senest 2 måneder før kursets start.

3. Fly

Vi finder altid de bedste afgange til prisen. Typisk flyver vi med Qatar eller Thai Airways med en mellemlanding.

Tilslutningsfly fra Jylland til København er muligt til dagens pris.  Ring evt. til os for at høre nærmere om dette.

4. Mulighed for at forlænge opholdet

Det er muligt at forlænge sit Vietnam ophold, hvis du gerne vil blive lidt længere tid i landet. Vietnam har dejlige strande, og det tropiske klima indbyder til forkælelse i vandkanten. Ring til Annas Højskole og tal med os om dette.

5. Afbestilling

Det er vigtigt at have styr på sine forsikringer hvis skaden sker. Så husk at undersøge om du har en rejseforsikring/ afbestillingsforsikring i forvejen.
Vi bruger selv Gouda, og du kan altid kontakte dem på gouda.dk eller ringe til dem på 88208820. En afbudsforsikring hos dem koster 6% af rejsens fulde pris. Undersøg altid selv dækningen på den forsikring, du tegner.
Ved afbud, refundering af udgifter mm. henviser vi til vores generelle rejseregler, som vi i øvrigt også opfordrer dig til at læse.
Rejseregler for pakkerejser

6. Deltagerantal og aflysning

Såfremt rejsens gennemførelse betinges af et minimum antal deltagere, vil antallet fremgå af Annas Højskoles udbudsmateriale. Hvis det nødvendige antal deltagere ikke opnås senest 60 dage før afrejse, kan Annas Højskole ansvarsfrit aflyse rejsen, og kunden får alle indbetalte beløb refunderet.

7. Navne på rejsedokumenter

Kunden er ansvarlig for, at de navne, der fremgår af rejsedokumenterne, er identiske med det fulde navn, der fremgår af kundens pas. Bliver kunden opmærksom på uoverensstemmelser mellem rejsedokumenter og pas, skal kunden straks meddele dette til Annas Højskole, som vil forsøge at korrigere fejlen. Beror uoverensstemmelsen på kundens forhold, vil udgifter forbundet hermed afholdes af denne. Hvis ændringer ikke er muligt, kan kunden ikke holde Annas Højskole ansvarlig.

Tilmeld dig her

Deltager 1
Der er meget vigtigt for os, at du fortæller os, hvis du har en alvorlig madallergi. Så melder vi det til køkkenet.
Vi vil meget gerne vide, hvor du kender os fra 🙂

Vi behandler de personoplysninger, du har afgivet i forbindelse med din tilmelding. Dine oplysninger bliver opbevaret sikkert og ud fra principperne i vores Persondatapolitik.

Tip en ven