Højskoleophold i Danmark og udlandet

På Annas Højskole tilbyder vi pakkerejser med alt inklusiv:

Flybilletter tur/retur, 8 dages rejse med 7 overnatninger på højskolen.
Priser dækker ikke afbestillingsforsikring / rejseforsikring. Det skal du huske at bestille i forbindelse med tilmeldingen, hvis ikke du har en i forvejen. Husk at efter Storbritannien har meldt sig ud af EU, så gælder det blå sysikringskort ikke længere. Derfor er det vigtigt, du har en rejseforsikring, der dækker bl.a. hjemtransport.

Værelser: Hvis du har valgt et delt dobbeltværelse, og vi ikke kan få en tilmelding til den anden del af værelset, bliver eneværelsestillæget lagt oven i.

Tilmelding: Tilmelding er bindende, og depositum tilbagebetales ikke i tilfælde af afbud. Rejsedokumenter fremsendes elektronisk senest 10 dage før afrejse.

Betaling: Når du tilmelder dig, vil du modtage en bekræftelse. Derefter sender vi et kontonummer til indbetaling af depositum. Depositum på 3000 kr. pr. person betales indenfor 8 dage. Restbeløbet for selve kurset betales senest ca. 75 dage før kursets start.

Afbestilling: Det er vigtigt at have styr på sine forsikringer hvis skaden sker. Så husk at undersøge om du har en rejseforsikring/ afbestillingsforsikring i forvejen.

Vi bruger selv Gouda, og du kan altid kontakte dem på gouda.dk eller ringe til dem på 88208820. En afbudsforsikring hos dem koster 6% af rejsens fulde pris. ( vi får ingen procenter for at fremhæve dem) Undersøg altid selv dækningen på den forsikring, du tegner. Ved afbud, refundering af udgifter mm. henviser vi til vores generelle rejseregler, som vi i øvrigt også opfordrer dig til at læse.

Rejseregler for pakkerejser

Ved sygdom: Husk at efter Storbritannien har meldt sig ud af EU, så gælder det blå sysikringskort ikke længere. Derfor er det vigtigt, du har en rejseforsikring, der dækker bl.a. hjemtransport.

Deltagerantal: max 28 deltagere.

Aflysning af kurset: Hvis ugen aflyses af os på grund af for få tilmeldte, vi I få besked herom senest 30 dage før kursusstart, og det indbetalte beløb tilbagebetales.

Al henvendelse i forbindelse med rejsen skal ske til Annas Højskole på e-mail: info@annashojskole.dk eller på telefon: 27142926

Deltager 1
Der er meget vigtigt for os, at du fortæller os, hvis du har en alvorlig madallergi. Så melder vi det til køkkenet.
Vi vil meget gerne vide, hvor du kender os fra 🙂

Vi behandler de personoplysninger, du har afgivet i forbindelse med din tilmelding. Dine oplysninger bliver opbevaret sikkert og ud fra principperne i vores Persondatapolitik.

Tip en ven