Højskoleophold i Danmark og udlandet

På Annas Højskole på Mallorca tilbyder vi pakkerejser med alt inklusiv:

Flybilletter tur/retur København-Palma de Mallorca*, 8 dages rejse med 7 overnatninger på højskolen. Derudover er der fuld forplejning og drikkevarer til alle måltiderne på højskolen. Busudflugter, entréer og foredrag er inkluderet i prisen.
På flere af kurserne er der indlagt en fridag. Vælger du at bruge den udenfor højskolen, er udgifterne i denne forbindelse for egen regning.
Priser dækker ikke afbestillingsforsikring / rejseforsikring. Det skal du huske at bestille i forbindelse med tilmeldingen, hvis ikke du har en i forvejen.

*Fly
Vi flyver oftest ret tidligt om morgenen fra Københavns Lufthavn, men det er lidt forskelligt fra kursus til kursus. Så gå ind under punktet fly på det kursus, du overvejer at melde dig til og læs nærmere. Men som minimum tilbyder vi følgende til de som rejser fra Fyn og Jylland:

• Tilslutningsfly fra Aalborg/ Billund til dagens pris.
  • Mulighed for overnatning dagen forinden på Comfort Hotel i lufthavnen til dagens pris med 10 % rabat fra vores side.
  • På hjemrejsen vil der selvfølgelig også være mulighed for tilslutningsfly.
  • Flixbusser er begyndt at kører fra mange provinsbyer til København – og nogle helt til Københavns Lufthavn. Prisen er ret lave.

Mulighed for at forlænge opholdet på Mallorca
Det er muligt at rejse på egen hånd til eller fra Mallorca. Og på den måde forlænge opholdet på øen før eller efter højskolekurset. Hvis du vælger denne løsning, må du selv finde vej til højskolen med taxa.  Ring og tal med os om dette.

Tilmelding
Tilmelding er bindende, og depositum tilbagebetales ikke i tilfælde af afbud. Rejsedokumenter og bookingnumre/billet fremsendes elektronisk senest 10 dage før afrejse.

Betaling
Når du tilmelder dig, vil du modtage en bekræftelse. Derefter sender vi et kontonummer til indbetaling af depositum. Depositum på 3000 kr. pr. person betales indenfor 8 dage. Restbeløbet for selve kurset betales senest ca. 75 dage før kursets start.

Afbestilling
Det er vigtigt at have styr på sine forsikringer hvis skaden sker. Så husk at undersøge om du har en rejseforsikring/ afbestillingsforsikring i forvejen.
Vi bruger selv Gouda, og du kan altid kontakte dem på gouda.dk eller ringe til dem på 88208820. En afbudsforsikring hos dem koster 6% af rejsens fulde pris. Undersøg altid selv dækningen på den forsikring, du tegner.
Ved afbud, refundering af udgifter mm. henviser vi til vores generelle rejseregler, som vi i øvrigt også opfordrer dig til at læse.
Rejseregler for pakkerejser

Værelser:

Hvis du har valgt et delt dobbeltværelse, og vi ikke kan få en tilmelding til den anden del af værelset, bliver eneværelsestillæget lagt oven i.

sygdom
Husk dit blå sygesikringsbevis der dækker i Spanien, men vi anbefaler at du tegner en rejseforsikring, der dækker bl.a. hjemtransport.

Deltagerantal
På vores mest populære kursusuger kan vi være op til 26-28 deltagere.  Enkelte kursusuger, hvor vi har to forskellige kurser, på samme tid, gennemfører vi med blot ca. 10 deltagere på hvert kursus.

Aflysning af kurset
Hvis ugen aflyses af os på grund af for få tilmeldte, vi I få besked herom senest 20 dage før kursusstart, og det indbetalte beløb tilbagebetales.

Al henvendelse i forbindelse med rejsen skal ske til Annas Højskole på e-mail: info@annashojskole.dk eller på telefon: 27142926

Deltager 1
Der er meget vigtigt for os, at du fortæller os, hvis du har en alvorlig madallergi. Så melder vi det til køkkenet.
Vi vil meget gerne vide, hvor du kender os fra 🙂

Vi behandler de personoplysninger, du har afgivet i forbindelse med din tilmelding. Dine oplysninger bliver opbevaret sikkert og ud fra principperne i vores Persondatapolitik.

Tip en ven