+45 27 14 29 26 info@annashojskole.dk

Tilmelding Danmark

Højskoleophold i Danmark

Vilkår vedrørende tilmelding til kurser i Danmark

Prisen er en totalpris, som inkluderer fuld kost og logi, slutrengøring, undervisning, de i programmet nævnte udflugter m. evt. entré (bortset fra hvor andet anført).

Depositum på kr. 1000,- betales senest 8 dage efter tilmelding via netbank. Alle priser er i DKK. Den resterende del af kursusprisen skal betales til skolen senest to måneder før kursusstart. Vi sender ikke bekræftelse på betaling, men tager kontakt, hvis betalingen udebliver.

Ca. 4 uger før kursusstart modtager alle tilmeldte et brev eller en mail med praktiske oplysninger. Deltagerlister fremsendes ikke, men ligger klar ved indkvarteringsbordet.

Framelding

Ved framelding tidligere end 30 dage før kursusstart tilbagebetales indbetalt beløb, fratrukket depositum/administrationsgebyr på kr. 1000,- Ved afbud senere end 30 dage før kursusstart tilbagebetales kursusprisen ikke. Man kan tegne en afbudsforsikring hos Europæiske.

Framelding sker ved at kontakte skolen pr.mail eller telefon.

Aflysning af kurser

Gennemførelse af hvert enkelt kursus afhænger af antallet af tilmeldinger. Ved aflysning af et kursus får de tilmeldte normalt besked herom senest 30 dage før kursusstart, og man får hele det indbetalte beløb tilbage.

Værelser

Hvis du har valgt et delt dobbeltværelse, og vi ikke kan få en tilmelding til den anden del af værelset, bliver eneværelsestillæget lagt oven i.

Indkvartering

Alle værelser på højskolen på Læsø  og i Thy er udstyret med dyne, sengelinned og håndklæde.

Markedsføring

Vi bruger billeder taget på højskolens kurser og dermed af skolens kursister til vores markedsføring.

Kæledyr

Kæledyr må ikke medbringes.

Madallergier

Ved tilmelding er det muligt at skrive, hvis der er noget, man ikke tåler, så vi kan tage hensyn til gluten- og laktoseallergi.

Deltager 1
Der er meget vigtigt for os, at du fortæller os, hvis du har en alvorlig madallergi. Så melder vi det til køkkenet.
Vi vil meget gerne vide, hvor du kender os fra 🙂

Vi behandler de personoplysninger, du har afgivet i forbindelse med din tilmelding. Dine oplysninger bliver opbevaret sikkert og ud fra principperne i vores Persondatapolitik.

Tip en ven